Ny start, Ny blogg:D

hejhej gott folk!! jag och min trogne syster Ella har äntligen skapat bloggen som alla efterlängtade läsare väntat på! hoppas ni är nöjda:D denna blogg kmr bli den grymmaste och den mest eftertraktade ever! Ni behöver något nytt, ni behöver något frächt, ni behöver något coolt! NI BEHÖVER OSS, haha och jag känner ironin flöda som aldrig förr!

följ våra liv från första stund (nja okej, inte första stund men från våra typ 15 år och ngra månaders stund) till slutet...ojoj nu blev det djupt hära..höhö! jag måste få flumma av mig för jag orkar inte deppa mera! korta drag om min dag, jag trodde jag kände en person men jag hade så otroligt fel...jaja, gråta är skönt men nu räcker det! som sagt, idag ska vi vara glada människor!   
 MASSA PUSS och puscas hälsar!


Kommentarer
Postat av: matildisch

asso så skön :D

flumm ska det va och härligt det va (haha, lite rimm är alltid bra)

och det kommer att gå jättebra med din människa, alice :) allt löser sig och om du inte tror mig lyssna på timbuto ;)

längtar efter mer puscas och elvira fixar er blogg snygg och fräsch o så att alla vill läsa mera :D

massa löööv till er puscas<3<3<3

2009-05-25 @ 18:48:36
Postat av: alicen

hahha, tiden löser allt:P älskar dej och hälsa elvira oxå! <33

2009-05-25 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0