Nu eller aldrig

Dansade salsa på gympan idag och fick bara värsta längtan efter gamla dansen, reaggaton med therese. jag va tvungen att sluta pga av att det krockade med streeten. lite synd menmen, ska nog kolla med therese om det går att börja igen:) asso man vet ju ingenting nu om den  nya skolan och nya schemat. jättepännande men ändå nervöst såklart! fan va jag tjatar om gymnasiet men det är ändå det som går runt i allas huvuden just nu. Fick reda på att jag får behålla mitt VG i syslöjd vilket e helt jävla otroligt med tanke på min erfarenhet av att sy..Ella däemot syr jättefina kläder och jag väntar fortfarande på min lila stickade mössa jag skulle få av dej i juleklapp...
 jag död efter några stuts på el stutsmatta, still varmt ute:) puscas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0