Hungry eyes

Skola skola och skola igen...guuud va häligt...haha för att klara av all stress blir det grina i duschen varje kväll men det funkar ju oxå! haha, men fan det är bara att hålla ut nu, två veckor kvar exakt till sommarlov:D

Kom på idag att de här sista dagarna är dom sista med min klass och jag som är så emosional börjar ju typ gråta av bara tanken. Att inte få gå kvar med alla! Fan helt stört vad jag kommer sakna folket, liksom det är männsikor som man träffat varje dag i 4 års tid och att allt det bara försvinner är ju helt sjukt! Det kommer bli så läskigt att börja på gymnasiet...<3

jaja, jag och mami ska kolla grey's anatomy nuu, DET ÄR VÄRLDENS BÄSTA SERIE! PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0