HEJDÅ SKOLAN

SOMMARLOV! så galet nice :D dagen har varit underbar, trots regn och kyla! efter att jag hade fått mina betyg som jag blev mycket nöjd med så åkte jag och folk till skinnisberget. satt där och tog det lugnt, njöt av lovet! dock så var poliserna ute redan då, men dom var snälla så det gjorde inget! träffade också några gubbar i femtiårs-åldern som vi blev bundis med. haha, sen var jag tvungen att åka hem och vara social med min mor. men efter att faline tjatat på mig ett tag så begav jag mig ändå till djurgården där typ hälften av alla af-elever väntade! träffade även luddebrabbe där. hade verkligen jättetrevligt, bättre avslutningsfirande får man leta efter!
imorn ska jag vara med staffan, ska nog möta upp alice och lämna lite saker som hon har glömt här också. eller snarare kläder som jag har snott, moahaha. så det e väl planerna innan jag åker till gotland på torsdag!
men nu ska jag sova efter detta korta genomdrag av min vecka... haha pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0