hej hopp!

och så var det söndag, håller inte riktigt koll på veckodagarna. dom har liksom ingen betydelse, det e nice! men i vilket fall är det en ny vecka nu och den ser jag fram emot! har massa trevliga planer.
måndag- a-amanda
tisdag- vara med maikoluddestaffanannafolket
onsdag- vakna upp med samma folk (om vi sover nåt) och sen blir det årets första dopp!
torsdag- staffan
fredag- nada planer
lördag- alice
söndag- vakna upp med alice

sen ska jag hinna träffa simon också, så det blir nog en trevlig vecka tror jag!
idag har jag varit med alice hela långa dagen. hade värsta planerna på att träna i morse, men vaknade upp liite för sent för det.. får ta det en annan dag! annars har jag varit riktigt nyttig idag, har ätit hela fyra frukter. känner mig duktig!
iallafall, har varit med alice och gått på stan, köpt upp massa pengar, det e jag bra på! sen på kvällen åkte jag hem till alice och åt grillat med hennes familia, gottigt. :D
nu dunkar mitt huvud och jag är trött. GODNATT <3
åh förresten, norah jones är bra.

(här skulle jag ha lagt ut en bild på allt jag har köpt idag, men eftersom min mobil OCH data är dum så blev det inte så. usch på dom!)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0