there is a hole in my pocket that is about her size

och jag är tillbaka! har som sagt varit på gotland med flickkören sen i torsdags, och jag ser att alice har skött bloggen alldeles utmärkt. var lite orolig där ett tag men hon har ju faktiskt skött sig! Gotland har varit underbart! såklart ingen sol utan regnregnregn och kallt, men är man med tjejerna så spelar det ingen roll. konserterna var fullsatta och när vi inte sjöng så... åt vi, vad annars? haha nej men tack alla för en härlig vecka, och nästa gång jag träffar kören är efter det långa härligt sommarlovet! 
nu sitter jag här hemma, fixar lite med staffans ipod som är så gott som min.. har suttit framför datan ganska länge och herregud det är mycket som ska göras. facebook, blogga och allt va det heter. har varit riktigt skönt att va utan data en vecka nu, funderar på att börja leva ett liv utan såna hära dumma apparater? skönt skulle det iallafall vara.
imorgon blir en bra dag, ska träffa både alice och staffan. så jag funderar på att sova snart så att jag är vaken när alice kommer hit. märker att mina ögonlock börjar falla ner nu, så it's time tror jag.
nattpusss på er!

och juste, jag har köpt en tröja med kakmonstret på :D han är så otroligt fiin!


Kommentarer
Postat av: Staffe

kakmonstret gillar att bli kittlad :D

2009-06-20 @ 14:04:08
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

hahaha men det gör inte ella :(

2009-06-20 @ 16:25:24
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0