.

midsommar är över och jag är hemma i stora staden igen. haha älskar min låtsasmormor kerstin mer och mer för varje gång vi ses, härligare tant får man leta efter! jag satt och pratade med henne typ hela kvällen. vi kom in på allt från livets bekymmer till att vi drev med alla, som blev gladare och gladare.. haha fast hon märke nog inte riktigt att även hon var en av dom. efter den äckliga sillen som jag inte åt så började folk ta sig hemåt. men vi var typ åtta pers som stannade kvar. kvällen/natten spenderades i köket med TP, te och mycket skratt. till sist gick vi och la oss i de otroligt sköna sängarna. det finns ingenstans jag sover så gott som på tallis :D
haha nu är jag iaf hemma, och jag har inga planer för kvällen. tror jag att bara ska stanna hemma och ta det lugnt!
behöver hitta på grejer fram tills den femte juli då jag åker till island, så välkommen att umgås med mig om du vill :)
//elladensnälla

bilder från midsommar



    


Kommentarer
Postat av: Staffe

schyssta pics snella! :D

Träffa mig träffa mig träffa mig! :D <33

2009-06-21 @ 12:39:12
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

haha oh tack! :D självklart ska jag träffa dig, hade redan räknat in det i min nogranna planering! <3

2009-06-22 @ 00:18:34
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0