Don't know why

imorgon är det midsommar. finns så otroligt många konstiga traditioner här i sverige... att äta äcklig fisk och dansa runt en stång klädd av blommor (som faktiskt är fin, men är sjukt jobbig att göra) tycker jag inte låter så vettigt iaf. haha menmen, jag ska spendera den här midsommaren på landet med min kära släkt. det är sällan man träffar dom så det ska väl bli kul!

men okej, senaste två dagarna! igår var jag med alice på förmiddagen. vi tog det först lugnt hemma hos mig eftersom hon var trötter. men sen bar det av till stan! kom på att det är väldigt mycket jag vill ha just nu... haha men det slutade med att jag köpte shorts från bikbok! efter det gick jag mot mina älskade fotbollstöntar. kollade lite på när dom hoppade runt innan jag snodde staffan, vi gick hem till mig och... ja vad gjorde vi? typ lyssnade på bra musik, drack te och pratade om livet. tiden gick fort och sen var det dags för honom att åka hem! jag sov länge idag, staffan kom och hämtade sin bag som han dumpade här igår, och sen gick vi mot slussen för att möta jullan. vi fikade med henne på tullys, mycket mysigt! sen gick vi och kollade på en jacka som jag vill ha, men den fanns inte i min storlek, snyft! nej men det var nog bra, så att jag inte gör slut på alla mina pengar innan jag har tänkt efter. nu är jag rik iaf :D
nu på kvällen var jag hos mormor och firade hennes åttiofyraårsdag... shit gammal tant! men det var iaf trevligt, kanske tack vare att vi hela min familj har förberett sig mentalt flera dagar, men antagligen mest för att jeppe och elin var där. har ju inte träffat henne på typ fyra månader efter som hon har bott i vietnam, så henne har jag längtat efter!

funderar på att kanske packa ihop lite grejer inför imorn nu, men jag ska upp tidigt imorn så det e inte bråttom. ska iaf upp och sno pappas sl-kort. han ska tydligen till holland. diggar att han ringer och säger "det är ändrade planer nu". vilka jävla planer e ändrade? har inte pratat med honom på hur många veckor som helst, och räkna upp en plan han har haft senaste året som INTE har ändats i sista sekunden. haha ja det är min pappa det där, han e rolig!
jaja, det här blev ett väldigt långt och ganska onödigt inlägg, men jag kände för att skriva av mig. så om du har läst ända hit ner så har du varit duktig, men framför allt har du nog tråkigt :D
massa nattpussar<3

Kommentarer
Postat av: Staffe

massa besvarade pussar! :D

2009-06-20 @ 14:05:31
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

woho en som läste hela texten iaf :D puss på honom!

2009-06-20 @ 16:28:33
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0