Bonny

igår var jag i nacka med therese vilket var allmänt grymt nu när man är rik oxå :P  sen kom sara hem till mig och vi hade våran planerade och efterlängtade saraalicekväll med allt vad det innebär :)

idag sov jag till kvart över 2, jag kan verkligen sova hur länge som helst nu om jag väl får chansen. Sedan kom olivia och johanna förbi och vi drog in till stan och jag shoppa loss igen...hehe jag måste verkligen ha nån regel om att inte åka till stan på ett tag nu för annars kommer jag bli en fattig kvinna när jag minnst anar det! jaja, alla har vi svagheter... Anyway  vi mötte iaf upp hanna h sen som för övrigt sovit till 4 på eftermiddagen, haha väldigt vacker syn! :P Nu är jag hemma och bror är hära, haha ska kolla på the hills och äta choklaaaaaaaaad<33





lite nya kläder och sånt är aldrig fel :) 

Vit tröja med hål i ryggen från bik bok 125 kr.
vitt linne med tryck från gina tricot 100 kr.
jeansjacka från zara 399 kr.
skjorta från pappas garderob:P
randiga shorts från weekday 180 kr.
rosa glansiga shorts från monki 150 kr.
flipflops från hm 49 kr.
blått nagellack från kicks 100 kr.
mönstrad väska från monki 150 kr (tror jag)
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

gud, vilka snygga kläder gumman :D älskade jeansjackan du hade på dig i tisdags :D<33

2009-06-18 @ 09:05:20
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0