oceans away

då vare onsdag, mer än hälften av  vardagarna den här veckan har passerat. me like! idag vare dans på gården, det e alltid nice. kände mig duktig, lärde mig våran dans på 10 min igår och var gaalet skillad idag. sprang runt med min rosa mössa som föll ner i ögonen och försökte hålla koll på benen. haha men det gick! :D
efter skolan var det flickkör, riktigt segt måste jag säga... kunde inte släppa tanken på att jag just då skulle ha kunnat va i vällingby och träffat alexander rybak<3 herregud alltså jag är för lydig, ångrar så mycket att jag inte åkte dit...

haha men nu sitter jag här och kollar på family guy, eller ah jag kan inte göra så mycket, det e hannes som bestämmer vad vi ska kolla på och jag verkar inte ha nån talan. "nu ska vi kolla på family guy och sen ska vi kolla på mythbusters" yay mina favoritprogram... haha kanske ska hitta på nåt vettigt.
imorgon är börjar jag 10 på eriksdalsbadet, och för er som inte vet så bor jag tio minuter ifrån så det blir sovmorgon för min del! något som är lite sämre är att jag slutar typ fem, det e nån himla grej i globen, typ avslutning för körfestivalen eller nåt. onödigt tycker jag
något annat som är onödigt är vädret. jag blir riktigt sur, kanske ska ringa vädergudarna och klaga lite på dom? den ynka lilla färgen jag skulle kunnat få (jag blir inte pepparkakebrun, hur mycket jag än solar) existerar just nu inte. SNYFT!

mmh, snart är det sommar


Kommentarer
Postat av: Staffe

Skönt med sovmorgon :D själv har jag sovmorgon FÖREVIGT! :D

lr iaf tills jag skaffar ett nytt jobb förutsatt att jag inte hamnar i fängelse -.- 0:)

2009-06-04 @ 08:34:19
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

hahaha ååh, byta med mej? (a) :D

2009-06-04 @ 20:06:54
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0