SOMMAR

god morgon alla glada :D precis som alice nyss skrev så börjar sommarkänslan komma, svårt att inte känna av den när vädret är som det är! helt sjukt underbart, jag gillar livet just nu! allt är bra förutom att min lilla grisekno har åkt iväg och jag kommer inte träffa henne på två hela veckor...
staffan och hannes åkte precis till stan för att köpa kartong, ja du läste rätt, KARTONG. haha dom är för roliga, men det e väl kanske så det slutar när en nittonårig och en trettonårig kille är på stan!
jag ska iaf ut och kolla skor med mamma nu, eftersom alla mina ballerina faller sönder (handla inte på din sko), de enda jag har som funkar har jag haft i typ tre år nu. så vi ska väl kolla runt lite, ta en glass och lite så. sen ska jag träffa emeli, ingen koll på vad vi ska göra riktigt men det blir säkert trevligt! och sen har jag lovat staffan att komma hem till kvällsteet, haha mysigt!
nu ska jag ut i solskenet :D pussgurkaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Staffie

hahaha och vi köpte inte en kartongskiva utan TRE ! så det så! :D

2009-07-02 @ 04:00:51
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

haha ännu värre... men grattis till det fina bygget :D

2009-07-03 @ 20:45:27
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0