Så länge jag lever

Undernbara SOMMARLOV är äntligen hära!!!!

vädret e bajs men va fasen, sommar!! :D jag har svårt att fatta att det är sant. liksom efter det hemska som har hänt har jag och många svårt att tänka på annat. det finns alltid i bakhuvudet.
avslutningen igår var ändå underbart hälig! jag snackade med folk som jag ändå sett i 4 års tid men som jag inte lagt så mycket uppmärksamhet till. känns otroligt synd att man ska komma alla så nära nu på slutet men samtidigt är det väl så det ska va! och alla finns ju kvar, jag kommer träffa alla igen även om det inte känns så just nu. jag vill vara glad nu, hela tiden men det finns så mycket som ändå tynger ner mig. men som sagt, det är sommar nu och vad som helst kan hända! massa puss // alicen

Grattis therese oxå som fyller år idag<3


Kommentarer
Postat av: matildisch

fan va härlig du är, sötaste <3 fattar va du menar, känns som man inte kommer att ses igen fast det kommer vi att göra :) lööööve<33

2009-06-11 @ 17:08:29
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: matildisch

fan va härlig du är, söt:D<3

fattar va du menar, känns som om man aldrig mer kommer att se folket, men det när klart man kommer :) löööve<33

älskade din klänning, gumman :D<3<3

2009-06-11 @ 17:10:28
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: alicen

gumsi!! du är en av mina bästa och vi måste hålla kontakten annars blir jag ledsen!! haha<33

2009-06-13 @ 00:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0