move on

sovit hos olivia med folket från dansen! vilken otrolig kväll vi hade igår! kollade alla vasanfilmerna (som vanligt) och åt B&J (som vanligt) underbart :D vädret är bajs och idag regnade det som bara tusan när jag knallade hem! blev dygnsur och kall men efter en varm dusch och några avsnitt av the hills kändes allt mkt bättre! kom precis hem från sandra. jag kim och hon kollade film och snackade om massa blaj (som vanligt igen) 

Vill oxå bara meddela världen att astrid är världens bästa storasyster!



Kommentarer
Postat av: matilda och lee

grymt fin bild på astrid :D<33

2009-06-13 @ 18:05:27
Postat av: alicen

hih, jag veet:P puss på er!

2009-06-15 @ 19:13:26
Postat av: storasyster

hihi, det här inlägget hade jag inte ens sett (e lite dålig på å läsa bloggen skäms) tack sötnos!

2009-06-27 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0