måndagsbarn

har nte kunnat sova på hela natten! varit typ superstressad över massa plugg men nu är det nästan över! gjorde provet och lämna in sista uppsatserna idag...varit lite sen med dom men nu e jag nöjd :) och musiken gick ändå asbra! jag och olivia ska spela och sjunga på torsdag för små barn och kanske på BALEN som by the way är på kvällen:D jaja, jag har varit sjuk hela helgen och eftersom ellanbellan varit med mig 24 vore det ett under om hon inte blivit smittad. fortfarande hostig men kan inte hålla mig inne, vilket väder! har oxå under helgen hunnit baka bullar till mamsen, det var faktiskt mors dag igår:P och har även blivit kär i en ny serie, jag är ledsen gott folk men "the city" är fan i mej otroligt bra!!!!!!
va på teater idag på kulturhuset och såg mina fina spela, hahahh! fan det gjorde min dag:D
puuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Svar: Aw :) Vad glad jag blir hihi :) Vilken tid var du där ? 13-15 eller 10-12 ?

2009-06-01 @ 18:39:44
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: alicen

haha, sant juh! jag var där 13-15 :)

2009-06-11 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0