Lullaby-Jack Johnson

så var det lördag. igårkväll var jag med staffan, mycket trevligt, som vanligt! kvällen var fylld av tedrickande, musik och allt sånt!
hannes gick nyss hemifrån för att kolla på maikos match, tänkte oxå föjla med först men jag behöver packa. ska nämligen ut till isaks landställe ikväll, den lilla pojken. som inte är så liten längre, vi ska fira hans 18 årsdag... haha herregud det e bara jag som e liten kvar, men det e nice! och imorn har jag konsert som jag måste åka direkt från landet till så jag måste ha med allt sånt oxå. plus att jag och basse har fått uppgiften att köpa läsk tills ikväll, bra tänkt du som kom på att ge den svagaste av alla uppgiften. haha som tur är så ska staffan hjälpa att bära!
nej men nu ska jag packa lite, pussipussi

Kommentarer
Postat av: Staffe

hahahha öömm okej det var jag som planerade den biten, men du fick ju basse oxå så helt ensam var du inte! ^^ Tillsammans klarade ni ju det ;)

2009-06-08 @ 10:48:39
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ellaaaa

hahah fyfy! nej men det fixade sig ju som tur var :)

2009-06-10 @ 00:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0