jag älskar dig abo jao!

så har första lovdagen passerat. vaknade typ vid halv 11, gick till södra för att möta faline som hoppade av tåget, gav mig mina grejer som jag dumpade i nockeby häromdan, och sen hoppade hon på det igen. haha en snabb träff och henne kommer man inte se på mångamånga veckor, snyft! efter det lunkade jag hem, åt lite frukost, duschade och tog det lugnt tills staffan kom. vi har bara tagit det lugnt hela dan, svängde förbi alice och dumpade lite grejer. firade att hennes godislöfte är över genom att... äta godis, tro det eller ej! haha men det var nice, och nu sitter jag här, staffan sitter mittemot och ritar. den lille pojken, man skulle kunna tro att han är fem.. gulligt, och nu lyssnar vi på jack johnsson, han e bra han! behöver ni mer otroligt nödvändig information ere bara att säga till :D
aja, han ska väl dra sig hemåt snart, och jag ska sova tidigt eftersom jag ska till gotland imorn, vi ska samlas nio på centralen... inteokejinteokej! jag behöver faktiskt min skönhetssömn..
stannar på gotland tills på tisdag, och sen ska jag vara hemma tills typ femte juli, bortsett från midsommar då jag ska till landet en sväng. men förutom då, TRÄFFA MIG!!
ha det gött, sov så sött! pusssiss

Kommentarer
Postat av: Helena

SV: Tack så jättemycket, sådana kommentarer betyder oerhört!



Ella, ha så sjukt kul på gotland och skrik lite under spökrundan åt mig :) pusspuss

2009-06-11 @ 09:39:19
URL: http://dukan.blogg.se/
Postat av: Staffe

hahahaha, jag träffar gärna dig! :D



Och färgpennor e grymt underskattat tycker jag! :D <33

2009-06-11 @ 10:11:34
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

gotland var underbart! haha jag gick inte spökis men jag var rädd så att det räckte till oss båda ändå! pusss



färpennor är grymt bra i händerna på dig :D <33

2009-06-17 @ 00:16:22
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0