"Du har en gåva helt enkelt"

Okej jag ska försöka vara djup nu. Självförtroendet är inte alltid på topp och mina dagar går verkligen upp och ner. ibland är jag glad och ibland ledsen, det går inte att kontrollera. Jag känner mig dum som igår va nere när nån annan behövde min glada och possetiva sida. jag själv hatar när folk gör så mot mig och jag har blivit utsatt för sånt och det är nog därför jag reagerar så starkt när folk är för egoistiska. jag säger inte att man inte ska få ha problem och prata ut om dom, tvärt om men man ska inte bli för självupptagen att allt handlar om en själv. Jag vet inte, men ibland kan jag bli så otroligt osäker på allt och alla. jag dömmer för snabbt och mår bara dåligt av det. Jag vet innerst inne att jag ibland kan överreagera och jag måste inse att det är okej att få vara ledsen inför andra, man måste inte vara på topp 24/7 man får vara bajsjobbig om man vill... men jag hatar att ta en strid med männisor, speciellt dom som jag bryr mig om, antagligen för att jag är rädd att förlora dom. I alla fall, va lite på botten igår men fick helt plötsligt ett sms av min vän matilda. helt oförberett skriver hon till mig om hur bra jag är. fatta om jag sitter och ler just nu. vänner som uppmuntar är något jag tror man behöver för att komma långt. 


  jag saknar dej! // A  


Kommentarer
Postat av: Anonym

alice....du gör mig mållös. jag har så mycket att säga dig, men har inte förmågan att skriva ner det på internet, ja känns det som i alla fall. vill att du hör detta personligen, men du är och har alltid varit en av de mest positiva människor jag känner. och det är en gåva, ska du veta. när du ler känns det som alla problem kommer att lösa sig och man kan inte motstå att le tillbaka. när jag lärde känna dig såg jag att vi hade mycket gemensamt och vi kunde (kan fortfarande) prata om allt. när man kom till skolan, och kände sig nere, var det bara att sätta sig bredvid dig, luta huvudet mot din axel och sen kändes allting mycket bättre. jag hoppas så att vår vänskap ska vara så länge vi båda lever och jag vill också tacka dig för alla gånger du har funnits där för mig, ja t.ex idol. tack så mycket. om jag hade haft trollkrafter nu skulle jag trolla mig till dig och ge dig en bamsekram, men jag får ge dig en när vi ses igen. jag hoppas att ingen utsätter dig igen heller, för då jävlar alltså. ja, men det var inte det jag skulle avsluta med. tack för alla gånger du funnits där för mig och kom ihåg att jag alltid finns på din högra eller vänstra sida om du behöver mig. just call my name and i'll be there. älskar dig över hela mitt hjärta, alice!<3

2009-08-20 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0