ibland blir det inte som man tänkt sig

Och vi är hemma!! hahah efter en underbart slapp vecka på talludden är vi nu redo att ta stockholm med storm som vi alltid gör! :D nej men det har varit riktigt skönt att ha varit borta, man har liksom haft en anledning till att inte göra nånting hehe. jag har läst ut fjärde och sista boken av twiligt, snyft hur ska jag klara mej? har i alla fall börjat på den nya serien gossip girl, älskar tv serien och förhoppningsvis är böckerna lika bra! jag vet inte vad som har hänt med mig men jag har blivit en riktig läslus! jag läser så fort jag får en minut över :P

Trodde det skulle bära av till gotland imon men shii fick jag. tydligen blev det för mkt folk i el hus så jag och olivia får väl hålla ihop själva på bästa sett den hära veckan utan bursvikfolket... usch hade verkligen sett fram emot detta. olivia har redan åkt till stan och köpt liggunderlag för 400 spänn styck till oss för att vi skulle tälta och jag har seriöst tvättat hela dagen för att jag skulle få med mig mina favoritplagg, me nu sitter jag här i stället, bland upphängda blöta kläder som inte behöver användas hehe..men inget ont som inte bär något gott med sig som jag sa till Ellan, jag har iaf lärt mig tvätta och det va på tiden! och jeppe kom hit och åt pizza och det kan man säga gjorde min kväll. pussen alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0