you're every minute minute of my everyday

och så har nästan en hel dag passerat utan att jag har gjort något vettigt... eller jo, jag har faktiskt städat mitt rum (om man nu kan kalla det rum, snarare en soptipp) men nu är det fint igen! har oxå bråkat med min dator, men till sist lyckats ladda upp alla islandsbilder på facebook!!! grattis på mig!
har inga planer för kvällen eftersom att ingen är i stan... och de få som faktiskt är det går det inte att få tag på, haha jaja. det blir väl kanske hemmakväll med brorsan. imorgon ska jag kanske ta en fika med pappa om han behagar höra av sig, förutom det så blir det harry potter med alice på kvällen! ser fram emot ser fram emot!
nej nu ska jag lämna datan, pusselipuss / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0