"men tänk om han är bög?!"

hey! kom som sagt hem från tallis i lördags, och mycket har hunnits med sen dess. träffat bra folk, fest, träffat ännu mer folk. ja en fullbokad vecka har det varit, så idag har jag inte gjort så mycket. har skickat bilder till pappa och släkten i holland och hämtat en heelt ny mobil! allt är nytt förutom batteriluckan... dom kunde tydligen kosta på sig en hel mobil men inte den. haha jaja så länge den funkar så är jag glad :D sen cyklade jag till en restaurang vid hornstull med mamma, mötte upp vivvi där och åt massa god mat! jag har kommit på att jag ska börja cykla överallt, ska bara lära mig att cykla ordentligt först... och skaffa en cykel verkar också vettigt! haha sen berättade vivvi att rybak skulle uppträda på pride ikväll så jag och mor begav oss såklart dit. träffade på kai, roligt nog. haha det var trevligt! och rybak kom aldrig så vi åkte hem, och ja nu sitter jag här. glad och försöker bli trött... herregud jag har totalt vänt på dygnet, inte bra inte bra. och det är mindre än tre veckor tills jag börjar skolan, uuääääää! håll tummarna för att jag överlever. jaja nu ska jag rycka upp mig och ringa staffan snart! gladmedecin kallas det! pusssssi / E

Kommentarer
Postat av: Staffie

håller tummarna

2009-08-02 @ 16:40:32
URL: http://tarokum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha gladmedicin ? Borde börja ta betalt ^^ Hahaha akta så du inte blir beroende :O

2009-08-04 @ 18:23:46
Postat av: Anonym

från staffan :)

2009-08-04 @ 18:23:54
Postat av: ella

hahaha du det är jag nog redan! fett synd :D

2009-08-06 @ 02:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0