Gootland 09, det är svårt att uppnå sånhära lycka!

Jag åkte i hopp om att det skulle bli en grym vecka på Gotland trots jävla kärringar som tror dom äger allt och alla och pms barn vid fel tillfällen. Jag ville lyssna musik och jag ville träffa klockrena människor. jag ville att det skulle bli en minnesvärd vecka i Burgsvik. jag ville vara uppe hela nätterna och göra sjuka grejer, sitta på tak och ligga på höbalar och snacka skit. Jag ville bada och sola och cykla runt på grusvägarna med vinden fläktande i mitt hår, jag ville äta godis.Jag ville skratta och vara flummig, jag ville gråta och vara skitledsen, jag ville vara med dom som betyder mest och jag ville få vänner för livet. Jag ville träffa folk, få en sommarkyss och jag ville ha kul.  jag ville få in allt på en vecka. jag ville uppleva maximalt med känslor.
Jag fick allt.


Hemma igen efter en vecka på Gotland, eller snarare hemma igen efter en vecka i himmelriket. I morse var det som att vakna upp i verkligheten igen. Jag och olivia och Johanna har bott hos Johannas farmor och farfar nere i Burgsvik, även nu kallat mitt andra hem!  Det är helt stört att man kan träffa så mycket galet klockrena människor och bli så otroligt bundis att man bölar när man åker därifrån. Jag saknar alla och vi funderar på att våldgästa farmor och farfar vecka 31 igen bara för att just nu kunna överleva tanken på att vi inte är där längre. Ove och signe blev som min och olivias farmor och farfar oxå och de va så otroligt gulliga och snälla! det bästa är nog att vi kom varandra så otroligt nära, vi tre. 
Som sagt. uppe hela nätterna, bad och sol varje dag, vänner för livet, musik och häligt folk 24? Ja, det är precis vad jag varit med om.


Gotlands musiklista: Here comes the sun- The Beatles
                                       Hush Hush- Pussycatdolls
                                       Hurtful- Erik Hassle
                                       Fix you- Coldplay
                                       God damn you're beautiful- Chester See
                                       Death and all his friends- Coldplay


JAG KOM IN PÅ KLARA SÖDRA GYMNASIUM SAM WEBB MEDIA OCH JAG ÄR EN LYCKLIG MÄNNIKSKA! puss alicen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0