...and I will fix you

hemma igen efter en galen vecka på island. det är ett sånt där ställe som man bara föreställer sig och drömmer om att få åka till, en liten ö mitt i havet nästan helt utan folk. innan jag åkte hade jag bilder i huvudet och förväntningar om hur det skulle bli. utan att försöka få det att låta töntigt så tänkte jag mig ett sagan om ringen-land. och det sjuka är att det var precis så som jag hade tänkt mig, om inte bättre! jag har badat i varma källor, bestigit berg som var så branta att ett steg åt fel håll skulle betyda döden, eller ja i alla fall många många brutna ben... jag har haft snöbollskrig i sommarvärme, varit några meter ifrån en aktiv vulkan, ja listan kan göras lång. men viktigast av allt är att jag har fått göra det här med så underbara människor! tack alla fyra :D <3

nu är jag iallafall hemma igen, och sverige känns helt plötsligt inte alls lika vackert... haha fett synd. direkt när jag kom hem så satte jag igång med att träffa de som jag har saknat allra mest. åkte hem och dumpade mina väskor innan det bar av till alice, herregud vad mycket vi hade att prata om! bådas munnar gick i turbo... haha men det är så det blir efter två veckor utan varandra! sov hos henne, dagen därpå var det fira jeppes 32-årsdag som gällde. stor pojke! på kvällen mötte jag upp staffan, vi tog en promenad runt skeppsholmen och sen till djurgården och tillbaka till centralen. lång promenad som innebar skavsår för min del, men barfota funkar ju oxå! :) sen åkte vi hem till mig och drack det heliga teet och pratade tills typ halv ett då staffan åkte hem. bra människa det där! så jag fyllde alla mina sociala behov på ett dygn, känner mig duktig!
idag har jag inga planer förutom att åka till pappa ikväll. ringde honom igår och fick frågan "vilken tid kommer du imorgon då?" haha känns bra att jag verkar bestämma saker med honom i sömnen eller något... men det ska väl bli kul att träffa honom! ska hinna med att kolla på harry potter med alice den här veckan oxå. och jag försöker få tag på vilma men det går dåligt eftersom att min mobil är dummis. har lämnat in min "vanliga" och har därför alices gamla nu, och den är ju inte så mycket bättre än min har jag insett... haha men nästa gång jag lämnar in min så får jag en helt ny!!!!!!

åker till landet med alice på lördag eller söndag, ser fram emot det otroligt mycket! wiiiii! men sen kommer jag hem efter en vecka och då kommer jag antagligen vara sugen på att träffa massa folk så träffa mig :D
det här blev ett väldigt långt inlägg men jag har tråkigt och skriva är kul!
lägger in lite bilder från island så förbered er på nåt coolt! pussss / E

        

Kommentarer
Postat av: alicen

Vilken underbar vecka du verkar ha haft och en underbar vecka väntar på tallis med mig:D haha vi ska kolla film, du ska sticka på min mössa och lära mig sy och vi ska spela gitarr natten lång!<33

2009-07-16 @ 01:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0