"Du ska inte leva livet i duschen"

Hemma från öland:D haft en underbar tid tillsammans med sara, vi typ knarkade segemyhr och tjockade alla dagar under veckan, hahah precis som det ska va!

jag har inte lyckats sova hemma ensam på typ sjukt länge! antingen så är jag borta på nått spännande äventyr eller så sover Ella hära hahaha, det har gått så långt att jag knappt kan somna själv längre:P jaja, när skolan börjar får vi ta tag i detta..fast min plan är i och för sig att bosätta mig hos Ella kvinnan för då har jag typ 10 min till skolan, sköööönt!

sov hos stella natten till idag med olivia :) hon fyllde år och vi va där som sociala männsikor och sen va det grymt mysigt oxå såklart! stella kmr alltid med kloka råd till en själv och är alltid supergullig mot andra och hoppas jag att man iaf kan ge något tillbaka för hon ger så otroligt mkt och jag vet inte ens om hon fattar det själv. GRATTIS I ALLA FALL GUMMAN!

NU IKVÄLL fikade jag med julia:) vi har börjat umgås mera nu och det känns verklgen asbra! samtalet liksom bara flöt på och gud va kul vi hade :D

 
Jag                                          Julia

pusspuss alicen

Kommentarer
Postat av: Stella

Fina du, du ger så sjukt jävla mycket tillbaka - du anar inte!

2009-07-16 @ 23:24:14
URL: http://dukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0