i'm just good at pretending

fredag och näst sista natten innan jag tar min väska och hoppar på planet till island! den här veckan har spenderats med staffan staffan och lite emeli, eftersom att alla andra verkar ha lämnat stan. men jag klagar inte! :) faline kom hem igår så jag sov hos henne natten till idag, emelie var oxå där och idag kom erik och hans bror jakob ut. det var riktigt mysigt, och det gjorde mig inget att sl dog några timmar idag så att jag inte kunde kolla när bussen gick. kom därifrån typ sex och kom nyss hem!
nu ska jag typ tvätta (kom precis på att jag inte har nån aning om hur man gör... men det är på tiden att jag lär mig). sen ska jag kanske till vitan och träffa emeli och linnea om jag orkar! skulle va kuligt men jag har en dum huvudvärk :(

om nån undrar varför alice inte bloggar så ere för att hon för tillfället är på gotland och lever livet :D men hon kommer tillbaka på måndag!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0