Utan dina andetag

GAH va trött jag är! Nu människor, nu bär det snart av till öland hära, jag ska sitta på en buss i 6 timmar så om ni inte har något för er kan ni ju messa mig lite hej vilt:P haha fatta 6 timmar!!!!???? som tur är har jag godis och den sista boken av twilight med mig (nyinköpt igår för alla som undrar) twilight serien är så otroligt jävla bra asso! läste massa på gotland och det är nog den första bok som jag gråtit till när jag läst. jo, seriöst jag satt och tjöt ibland och olivia och johanna fattade nada, hehe:D men som sagt nu ska jag snart röra mig från hemmet hära, ska till SARA GUMMAN på öland, och Bajsella är på bajsisland och jag har inte träffat henne på över en vecka nuuuuuuuuuu, jag har Ellaabstinensbesvär ( om det nu finns något som heter så? ) jaja puuuussss alicen:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0