I really want you- James blunt

precis som ella skrev så har jag inte heller gjort speciellt vettiga saker idag. eller jo förresten jag har hjälp mami att rensa ut i köket typ men annars inte mkt. var förbi ikea med mor oxå men när jag kom hem va jag så trött att jag somna på soffan:P satt typ uppe halva natten framför datan så inte så konstigt egentligen. man blir liksom fast vid datan och all civilisation efter en lång vistelse i skogen, no offence.
 Astrid syster kom förbi på middag oxå så det va ju najs oxå! och på ikea köpte vi nya gröna koppar som vi drack te ur, vilket oxå va trevlans! hahah läs inte det här stycket, det vart bara blaj! kanske återkommer om några timmar när jag kommit på nått vettigt att skriva eller om jag bara fått för mig att vara uppe halva natten igen... puss alice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0