we're just ordinary people

HEY! Bra dag bra dag, vaknade upp med älsklingen, trött som fan men tvingade upp mig själv iaf. Vad gör man inte för lite tid med pojkvännen liksom :) Sen gick han och jag hade en hel timme på mig innan jag skulle till skolan, NICE. Så jag fixade naglarna och annat nödvändigt! Sen bar det av till skolan där jag hade kör, sen kom det fram att vi varken hade so eller gympa (taket i gympasalen har rasat... hjälp?) och eftersom vi inte var såå sugna på fyra timmars hål så struntade vi i slöjden! Så jag gick till BK med folk och köpte budgetlunch för 29 kronor, duktig ella. Efter det gick jag, eva, linda och sofia lite på stan och nu är jag klar med alices julklapp hihi! När vi insåg att vi bara tappade bort varandra hela tiden så splittade vi på oss och jag och eva tog oss en sväng till Beyond retro, härlig affär det där! Och nu är jag hemma, ska träffa alice om en halvtimme, det blir julklappsköp och efterlängtat aliceellasnack.

charmtroll på Beyond


Kommentarer
Postat av: eva

Men tjenatjena, snyggingar där! ;) <33

2009-12-16 @ 14:44:26
URL: http://shoot.webblogg.se/
Postat av: bellus

oohja, snyggast i stan! <3

2009-12-16 @ 20:15:45
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0