Update

I söndags fyllde jag som sagt år! då vare mys med johanna och olivia :D fick dem största tekopparna av dem :D Ossian ringde mig från Indien oxå, blev typ helt hysteriskt glad!

vi provar hattar på Urban outfitters


hann även med att fika med Ella

I måndags var det minijul med gamla gänget (sara,klara,lee,ello,matilda) Bod kunde inte närvara för hon är i Austrailen....

jag hade på mig min nya fina kjol från HM

I tisdags var det dags för ännu en minijul fast den här gången med danstjejerna! vi kollade på 50 first dates som jag inte hade sett, vilken mysig film!



nu är det onsdag och jag har äntligen kommit hem. min syster ska sova hära! vi ska klä granen, kolla på love actually och slå in julklappar, våran tradition. hemsk va mycket mys det blev på en gång!

Astrid och jag för ganska många år sen...




Kommentarer
Postat av: matilda

sötis!<3

2009-12-24 @ 23:58:52
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0