Två dagar till jul

Fjärde dagen på lovet och livet är bra. Ledighet är verkligen grymt, haha har inte sovit såhär mycket på länge länge. Det resulterar dock dum stelhet i nacken :(
Jaja under lovet har jag hunnit vara en del med min underbara pojkvän (som dessvärre jobbar, han lyckas alltid få jobb när jag har lov), firat alice som numera är 16 år!! stor flicka, köpt stövlar så att jag inte ska frysa ihjäl och firat min och staffans tre månaders dag som var igår, grattis på oss!
Idag ska jag fika med papsen som åker till holland och varmare länder imorgon och sen ska jag vara duktig och träna med Eva och Sara Lagneborg! Förlåt för kort och småtråkigt inlägg men nu ska jag och mamma baka julgodis mihiiii :D PUSS / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0