The sound of silence

Idag vaknade jag upp med en olivia bevid mig. Efter att vi varit hos lee igårkväll så vart det liksom att hon blev kvar hos mig över natten :) Idag har jag gjort nada verkligen. typ vaknade. försökte kolla på min sex and the city film som jag fick i födelsedagspresent men den hacka så jag blev sur. sen tog jag en dusch.

Något som jag faktiskt har åstakommit idag är att jag har laddat ner bra musik på min ipod, saknade den så nu blir det att lyssna på musik där i stället för på mobilen. Och så har jag laddat över bilder och kommit på ett bra system för min hårddisk som jag fick i juleklapp av pappa :) så lite duktig har jag faktsikt varit idag. Jo juste, ringe annika oxå angående dansen. ska hålla i provdansningen nu även fast jag inte kommer hinna vara lärare under våren, spännande!

Ikväll ska jag nog bara vara hemma. typ fortsätta sticka på min röda halsduk och kolla på Gossip girl kanske.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0