rubrik

Herregud vad trött jag är... med tanke på att jag gick upp fem i morse är det inte så konstigt. Hade nämligen luciamorgon i morse, mysmys! Enda gången på året som jag faktiskt gillar att gå upp tidigt haha. Staffan sov iaf hos mig, fattar inte hur han orkade... men jag klagar inte! Konserten gick ganska bra iaf, och efter den så gick vi till skolan och hade mentorsdag, haha vi har ju verkligen världens underbaraste mentorer! Vi larvade oss fram till lunch och sen slutade vi, grymt najs. Vi var dock tvugna att smyga ut eftersom så att inga andra lärare fick se att dom släppte oss typ tre timmar för tidigt. Efter skolan gick jag faline, isak, anton och några till på stan ett tag, vi köpte lite julklappar och kollade runt!
Och ikväll ere flickkörskonsert som gäller, men för första gången sitter jag i publiken, känns lite konstigt men skönt samtidigt... Efter det åker jag till älsklingen tror jag! Bra kväll det här känner jag, men nu ska jag dö lite framför tvn. puss / E


Kommentarer
Postat av: Staffaaaaa

Dö inte! :(



// CM Centralen :)

2009-12-11 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0