Home

Min helg har nog varit den skönaste på länge! och grymt efterlängtad. på fredag hade jag dansuppvisning men reggaetonen och det va så kul och det kändes ändå grymt bra! och sen kom pojken och sov hos mig och hela lördagen spenderade vi framför tvn och i soffan, haha och sen på lördagkväll va det min tur att sova hos honom så vi var iaf ute liite under den dagen :P och det snöade så där mysigt då! och idag har jag först degat i ossians soffa, sen kollade jag när Ella hade luciagrej i Globen och sen åt jag middag med Bod som lämnar landet på tisdag, kmr sakna henne!

Puss alice.







gillar att min smygbild på pojkvän inte vill bli lika stor som dom andra...hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0