hihihihihihi

Det var länge sen jag bloggade nu, men jag har haft annat för mig! Firat jul två gånger, träffat pojkvännen, träffat kompisar och sånt. Den här julen blev faktiskt riktigt bra, hela släkten på mammas sida kom hit, men vi kunde ju inte vara i våran minilägenhet så vi hyrde lokalen som faktiskt var riktigt fin! Man kan tillochmed sova där, så jag funtar på att fly dit ner när jag inte orkar med familjen haha.
Har fått massa fina julklappar också, ROSA kamera av mamma, världens finaste almenacka, halsband och presentkort på 1000 kronor av staffan, och annat fint! Staffan lyckades lura mig rejält om att jag inte skulle få en kamera... Så mycket att jag skapade ett mobilbildsalbum på face höhö, men den är ju till no use nu.

Jaja här kommer inte världens charmigaste bild men jag menar den är ju från min rosa kamera :D




Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha, låter som en toppen jul sötis!:D<33

2009-12-30 @ 00:49:03
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0