FRIHET

JULLOV!!!! Så underbart det kan bli! Har haft världens bästa dag. Först avslutning i kyrkan (jag kom sent och var tvungen att smyga heela vägen till bänkarna längst fram i kyrkan där min klass satt... bara lite pinsamt), sen till skolan där vi fick betygen. Är faktiskt väldigt nöjd med mina, men jag känner ett visst hat mot anders som lovade mig VG i teknik men bara gav mig G... Nåja när vi slutade typ klockan 11 så gick jag och folk till kungshallen och åt! MUMS. Linda och Eva var världens gulligaste männsikor och gav mig världens finaste bh som jag ville ha, kärlek till dom<3 Vi gick på stan lite efter maten innan jag, alice, eva och alex satte oss på ett fik och pratade. Det var otroligt mysigt att vi inte märkte hur tiden flög iväg och plötsligt hade det gått tre och en halv timme haha. Så då drog vi oss hemåt. Nu har jag precis ätit och jag ska åka till staffan, kan dagen bli bättre? PUSS från en glad ella

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha:D va härligt gumman!;D<33

2009-12-19 @ 02:34:11
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: Sv: Jullov

Ouh, my bad. Jag blandade ihop engelskan med norskan. Sånt händer ju ibland, eller...? Hehehe. Pusspådig!

2009-12-21 @ 18:32:01
URL: http://shoot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0