.

tomt men ändå tungt, så känns mitt hjärta just nu.
nej nu ska jag göra ett alldeles för långt och ointressant test för att fördriva tid, jag börjar faktiskt 11.15 imorgon så jag kan liksom inte riktigt gå och lägga mig nu... 
vill bara tacka alice för att hon är så jävla bäst och piggar upp! har inte skrattat så mycket på länge haha google translate i våra hjärtan<3

Du heter: - Elenoor, kallas Ella. Man får välja vad man vill kalla mig!
Låt just nu?: - Star mile- Joshua Radin
Beroende av: - knark
Vem behöver du mest just nu? - Någon nära, typ en alice eller staffan
Vad tror folk om dig?  - Något bra hoppas jag 0:)
Stämmer det?  - haha ja ni stämmer det?
Vad får du oftast komplimanger för?  - mina ögonfransar, kläder, sångröst
Brukar du skratta för dig själv?  - haha det händer det händer
Vad står det i ditt senast inkomna sms?  - hahaha men usch xD haha :P vad gör du? :) <33333
Var bor du? - söööder
Trivs du där?  - om jag gör!
Äger du några converse? - tyvärr inte..
Festar du mycket? - noope
Vad har du för mobil operatör?  - tele2<3
Är du allergisk mot något?  - eeh vet faktiskt inte med tanke på att mitt ansikte har kliat GRYMT mycket några dagar nu och mina ögon har varit röda...
Har du haft sex idag? - nejjjj
Nästa mål i ditt liv:  - Börja träna, komma in på nåt bra gymasium, och innan dess bestämma var jag vill gå.
hur svarar du i mobilen?   - Mobil: "Hallå" för det mesta, men det beror på vem det är
Vem ringde du senast?  - 333333, haha råkade markera hjärtana i ett sms och ringe dom, fett givande samtal!
Vad sa den du senast pratade med i telefon? - Det senaste gills inte, och i det innan så frågade jag Alice H var hon var
Antal timmar sömn inatt: - För få
Sov du ensam?  - Nej!
Tycker du om din pappa?  - som det är nu gör jag det.
Brukar du komma i tid? - nästan 0:)
När mår du bra? - När jag är med vännerna och får sjunga/ lyssna på musik
När blev du fotad senast? -  hmmmm bra fråga, typ helgen?
Hur känner du dig nu?  - uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder?  - Många färger
Vad tycker du om fötter?  - De flesta är äckliga, inklusive mina... oklippta tånaglar är inte nice heller.
Är du smart? - Jag är smart när det gäller saker jag är bra på :)
Är du aktiv i skolan? - I de ämnen som är någorlunda intressanta
Vad saknar du? - Sommar och Staffan (mina fina S)
Hade du en bra kväll igår?  - väldigt!
Favoritdryck på morgonen: - TE!
Rakar du benen?  - jajemensan
När går du och lägger dig? - typ elva? somnar dock inte då
Är du blyg? - nej
Mail eller brev?  - Sms?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - njaaaa

Är du nöjd med ditt liv?  - ja väldigt, även fast en del saker kan bli bättre så är mitt liv bra!
Om inte, vad vill du ändra på?  - stress och skola kunde det bli mindre av t. ex
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? - ella-stilen?
Är du bortskämd? - det beror på vad man jämför med, inte enligt mig.
Vad gör du imorgon?  - har sovmorgon och träffar min pojkvän!


Kommentarer
Postat av: matilda

hahahahaha:D google translate äger!<33 älskar testet du gjort, så klockrent!;P<33

2009-12-10 @ 19:23:18
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: alicen

Ella kvinna :D :D puss på dej bara

2009-12-10 @ 21:10:16
Postat av: ella

haha kvinnor! kärlek på er :D <333

2009-12-11 @ 14:27:44
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0