Luciavecka

Globendag idag, så det kändes inte såå jobbigt att gå upp sju i morse som det brukar göra. Dessutom vaknade staffan självmant (av väckarklockan alltså) så jag behövde inte anstränga mig för att få upp honom vilket var ett under haha! Kom i tid till globen, och såklart fick vi stå ute och vänta en halvtimme innan vi blev insläppta... Och USCH vad det är kallt, nu är det vinter, saknas bara lite snö men det kan man väl inte förvänta sig.
Repen gick väl som dom brukar, det låter förjävligt men fan vad kul jag har! Skrattade till och med när hannes armbågade mig på läppen, dock inte riktigt lika roligt nu när jag sitter här och ojjar mig över min såriga och uppsvällda läpp... Jaaja det där kommer jag utnyttja med tanke på hur dåligt samvete han hade, höhö :D

Måste bara få meddela att jag fick reda på mina so-betyg idag och jag kommer få MVG i historia, religion och geografi och VG i samhälle, hihi fett stolt 0:)

Men okej lite kort om min helg! I fredags kollade jag idol med staffan och KukCalle är i final, vad är detta?! Jaja bara erik vinner är jag glad. Erik är för övrigt SJUKT lik Ryan i high school musical! Lördag fikade jag med julia och efter det åkte jag hem där staffan och lillebror väntade. Vi kollade film och myste, mycket trevligt! Söndag firade jag lillebror nr två, simon alltså, kul att träffa honom! Och efter det åkte jag till staffan, vi kollade på vägen till lycka, usch vilken sorglig film... Men bra!
Snart börjar Navy CIS så byyyye / E



Pluttisen<3


Kommentarer
Postat av: alice

jag såg både Erik och Calle härom dagen! något stolt...<3

2009-12-10 @ 21:13:41
Postat av: ella

woow får jag röra dig snälla? <3

2009-12-11 @ 14:36:51
URL: http://pucas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0