Isn't it obvious

Är med alice men hon är upptagen med att fixa med sin julklapp till pojkvännen, så jag passar på att göra en sammanfattning av året som gått, det är ju faktiskt bara två dagar tills det nya året börjar!
Alice hälsar till er alla, och puscas med!

Här är din sammanfattning av 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Säkert

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag hade några... Men i år ska jag ha!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Noope

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
Island och Frankrike

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

En mer vältränad ella och mindre stress.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
21/9<3

8. Vad var din största framgång 2009?

hmmm mvg i matte hahaha

9. Största misstaget?
Vet inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha senaste halvåret har jag typ haft ont konstant, kroppsdelarna verkar bara turas om vart smärtan ska vara

11. Bästa köpet?
haha fina kläder

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fika mat och kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Staffan framförallt. Annars vännerna och resorna

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

On my way- Phil Collins
Here comes the sun- Beatles
Star mile- Joshua Radin
Everything- Michael Bublé

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Första halvåret gick det väl upp och ner, men andra halvåret gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
hmmm tränat skulle inte varit helt fel

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

inte tränat? 0:)

18. Hur tillbringade du julen?

Vaknade upp med staffan, åkte hem och träffade släkten och sen kom staffan tillbaka och det blev paketöppnande med familjen

19. Blev du kär i år?
Oooh ja!

20. Favoritprogram på TV?
Navy CIS och svenska hollywoodfruar :D

21. Bästa boken du läste i år?

Haha minns inte vad jag har läst, INTE Eva Dattas älsklingsbok av August Strindberg i alla fall...

22. Största musikaliska upptäckten?

Erik Grönwall såklart!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år

Ville ha en kamera men hade inte sagt det till någon... annars en necessär och nagellack

25. Något du önskade dig men inte fick?

eeh en miljon? 0:)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Haha gud kommer verkligen inte ihåg... Var det i år som jag var bortrest eller inte? Och i sånt fall vart fan åkte jag?

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ingen skola och sommar året om

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

bäst

29. Vad fick dig att må bra?
Pokjvännen, vännerna

30. De bästa nya människorna du träffade?
Cornelis hahaha

31. Vem saknade du?
Mina nära och kära när de inte var med mig

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Zac Efron såklaaart







Snygga tjejer for sure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0