Gud vad jag känne mig gay idag!

Imorgon är det jul! I år är det faktiskt lite julkänsla tycker jag, med all snö och så! Julen firas i år hemma med hela släkten på mammas sida, och på kvällen ska jag träffa staffan och julmysa hihi.
Idag är det fixardag, ska baka bröd och sånt, håller på att måla naglarna just nu haha viktiga grejer! Ska försöka överleva dagen med världens träningsvärk i rumpan också... får se hur det går. Nästa vecka ska vi träna igen och då ska vi satsa högt, har vi inte träningsvärk i hela kroppen så blir det smisk! Förutom julbak ska jag träffa staffan när han har slutat, typ vid fem alltså... usch på att han jobbar så länge, eller ah usch på att han jobbar över huvud taget! nej nu är  det bak som gäller pussss /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0