Vit jul i år?

Kul att jag skrev ett inlägg igår som inte har publicerats och inte har sparats. Hmm väldigt skumt, undrar om jag har drömt det... Jaja, jag sitter hemma och degar, väntar på staffan som ska komma hit snart. Igårkväll när jag och alice hade skiljts åt åkte jag till staffan, tog med mig how i met you mother men när vi såg att House of Wax gick så kollade vi på den istället! Usch äcklig film, dock inte jättebra... men jag blir ju rädd för det mesta.
Kom i säng för sent och vaknade tidigt trots att jag hade sovmorgon, men staffan började tidigt så jag gick upp med honom. Borde ha varit trött idag med tanke på hur lite jag sov i natt men jag har faktiskt varit pigg. I skolan var det mentorsdag och det ger vi tummen upp! Först körde vi nån paketlek, alla hade med sig ett paket för tio kronor och så slog man tärningar och grejer, haha jag var bäst och vann finaste grejerna! En anna anka-teckning som emeli hade ritat, coolt USA-godis som ALLA ville ha och som jag vann i sista sekunden (fast jag måste säga att dom är överskattade...), lite annat godis och en clownnäsa, grymt värda grejer!

Måste bara få klaga på vädret lite... Egentligen är det mysigt men nu råkar det vara så att mina kläder inte är anpassade för snöstorm och typ tio minus, så usch på det!
Vill egentligen bara bädda ner mig i soffan och mysa men jag har ett rum som behöver städas ifall man ska kunna sova där ikväll... byyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0