Disturbing silence darkens your sight, we´ll cast some light and you´ll be allright

Tisdag och första dagen på skolveckan, den gillar vi! Hade nämligen kompledigt igår eftersom vi hade globen i söndags. Det var roligt, inte lika kul som vanligt eftersom vi bara var där en dag och vi inte hann repa in saker ordentligt... menmen! Efter TIO timmar i globen åkte en ganska så död ella, en staffan, hannes, mamma, jeppe, elin och hannu till kamarina där vi åt middag, grymt gott! Lyckades dock bita mig i tungan och har fortfarande ont... inte okej säger jag bara.
Igår var jag alltså ledig, det var egentligen inte staffan men han såg till att vara det. Lögnen om att han var på bröllop i hudik verkade ju funka iaf haha! Vi gjorde verkligen ingenting, dagens äventyr var väl svängen till apoteket, men dagen var grymt mysig :)
Idag har det varit skola, men eftersom Per opererar ögat så har vi ingen so idag eller imorn, så vi skulle slutat 13.30. Dock höll musikläraren kvar oss för att ha enskilda samtal om betyg och sånt shit, så jag kom inte från skolan förens efter två ändå... Borde inte klaga men jag blev grymt butter haha. och jag HATAR att vara nästan sist på klasslistan. Kan INGEN lärare komma på den superbraiga idén att börja bakifrån nån gång?! Tydligen inte...
 
Nu sitter jag här och väntar på att staffan ska sluta vilket jag tycker att han kan göra väldigt snart! Nej nu ska jag måla naglarna, pussissssuss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0