23.15

Hemma. Trött. Tror nog att det är dags för mig att sova nu... Upp halv sju imorgon lockar inte så mycket. Jag ska personligen döda personen som gjorde mitt schema. 08.15-15.40 torsdag och fredag, och dessutom har människan lyckats klämma in de värsta lektionerna på de två dagarna, så tight att vi knappt hinner andas mellan lektionerna. Uppskattar det inte alls!
Idag har jag varit med alice som ni kanske märkt, det var så länge sen som vi bara umgicks utan att ha massa plugg och annat äckligt ivägen. Och jag har verkligen saknat det... Men nu på jullovet ska vi minsann ses, hon är nämligen pokjvänslös då och förhoppningsvis inte en lika upptagen människa som nu!
Imorgon är det matteprov, faktiskt inte så mycket ångest nu när jag har bestämt mig för att matte är ett väldigt ovärt ämne! Dessutom hade jag utvecklingssamtal idag och Lelle är bra han! Honom gillar vi.
Nej men nu ska jag sova, puss /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0