vet inte vad det här inlägget ska heta, jag behövde skriva av mig, that's it.

gaaaah jag e trött! sov jättedåligt inatt och jag vet inte varför. elr jo egentligen så gör jag väl det. igår va det kräftskiva på gatan och jag och tjejorna flydde efter maten nån gång och kvällen blev ju lite halvgalen så hade lite svårt att somna sen, ni vet man känner inom sig att nått inte känns helt rätt, fast man inser inte förrens efteråt att "oj sådär skulle jag kanske inte ha gjort" menmen livet e för kort för att man ska gå runt och ångra sig haha. träffade dansmänniskorna idag oxå och pratade om allt mellan himmel och jord precis som vanlig. och efter ett långt snack om att killar typ alltid är likadana blev det ben&jerrys för det kände vi att vi var värda! PUSS alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0