ARSENAL RULEZ!!!

och så vare bara en natt kvar innan skolan börjar... orkar inte orkar inte, det kommer va kul att träffa alla de första timmarna, men sen kommer jag tröttna direkt. men just nu är livet bäst och jag klagar inte nånstans, är nämligen med staffan och lyssnar på high school musical musik! kan det bli bättre liksom? och snart ska vi se hsm 2, då har jag varit en bra människa och visat honom alla tre :D haha och ja han gillade ettan och kan nästan alla låtar utantill!
för tillfället kollar staffan och bror min på fotboll, men sen blire hsm för hela slanten! idag har jag varit med staffan hela dan, köpt finfina kläder till honom, och jag fick en mössa! fett bra!


Okej det där låter som att JAG betalade för kläderna men så var det inte XD Han hade fått tillbaka massa pengar i restskatt och ville fira lite så han spenderade upp typ alla dom XD
Men ja, detta e ju då Staffan som skriver.... Ööömm Ella sprang iväg o gömde sig med telefonen sin så jag får visst avsluta detta då vissa ANDRA oxå behöver blogga! -.-
Min lillebror tyckte fett mkt om Hsm... HAHA! :D

//STAFFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0