mellanlanda

igår kom jag hem efter fem helt underbara dagar med mina favoriter! tack maiko, staffan, ludvig, anna, isak, oskar och naveen, ni är så sjukt jävla bäst! vi har badat, solat, gått långa promenader, lekt med boll på stranden (och ja, JAG var med) tittat film, bastat... listan kan göras lång. och jag längtar redan efter nästa gång jag får träffa dom igen!
imorgon tjuvstartar jag lite med staffan... tanken var att vi skulle upp till landet redan idag, men jag mådde dåligt så vi åker upp imorgon istället. känner på mig att det kommer bli galet bra :D
sen måste jag klaga lite på alice, att hon inte har bloggat på hur länge som helst, hon har ju varit hemma... skäms!!
haha men nu börjar jag bli hungrig... det luktar mat! pussss

Kommentarer
Postat av: alicen

haha jag vet! dask på mig! <3

2009-08-17 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0