HEJ

hej bloggen :D skolan började i onsdags dårå. segt, hade tröttnat redan innan jag satt mig på bussen dit. men men, dagarna flöt på utan lektioner och en förvånandsvärt levande ella mötte upp staffan i stan i fredags för att fira helgen. några dagars ledighet som tröst liksom! haha så vi gick runt på stan och köpte MASSA fina kläder till honom, lila är nya grejen bara så att ni vet! sen på kvällen åkte han hem. lördagen tog jag det bara lugnt på dan och sen på kvällen var jag INTE på coldplay utan kollade film med staffan och familjen istället. rolig film och det var riktigt trevligt! idag mötte jag upp honom igen men jag drabbades av en sjuk-attack och vi åkte hem till mig, han var snäll och höll mig sällskap en stund innan han åkte hem. vi vill ju inte ha en sjuk staffan liksom, även fast han påstår att han aldrig blir sjuk :P haha men nu mår jag nästan helt bra igen och kanske kan gå till skolan imorn, haha hoppas inte...

nu sitter jag här, äter choklad och väntar på att alice ska ringa. NU ringde hon! pusss


Kommentarer
Postat av: Staffie

Hahahaha jag blir ALDRIG sjuk! Så det så! :D hahaha men de var riktigt trevligt trots att ni fick grisen allihoppa! :)



PUUUSSS

2009-08-23 @ 21:16:22
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

hahaha tro mig snart är du oxå en gris :D men ha det var trevligt! pussenusse

2009-08-24 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0