this could be the start of something new

har gått tre dagar i skolan nu och är redan död! haha mitt nya plugg verkar faktiskt jättebra, men känner ju inte alla ännu och det kommer nog ta ett tag innan man kommer in i alla rutiner. min klass verkar fett skön i alla fall men det ska ändå bli skönt med helg nu, man blir helt slut av alla nya intryck och nytt folk, inte för att jag klagar :P jaja på måndag drar vi tydligen igång "på riktigt" och kommer att gå efter schema. haha men jag är i alla fall glader, nu kan inte Ella elr resten av världen mobba mig för att jag inte har skåp elr inte får ha skor på mig i klassrummet! mohaha!

ska till bod nu. sara, jag och hon tänkte beslagta vardagsrummet och kolla film! massa puss alice

Kommentarer
Postat av: issy

heejj! det är frida.. asså typ din granne/familjekompis :P :p :) hare så bra! :D

2009-08-22 @ 20:22:16
URL: http://isssys.blogg.se/
Postat av: alicen

åh hej gumman:) hoppas du mår bra!<3

2009-08-23 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0