Paralyzed

Oj vilken vecka jag har haft! haha jag har inte hunnit skriva ett enda inlägg, har varit dödstrött på kvällarna men har ändå försökt vara en social människa, jag menar? det va faktiskt sista veckan på sommarlovet och även den veckan då jag dansade på Bounce summercamp! vilken upplvelse för livet! De första dagarna var ganska jobbiga, danserna var svåra och man umgicks inte med folket dära men i slutet av veckan blev allt toppen och jag längtar bara tillbaka-fast det brukar ju oftast va så, att man kommer nära alla på slutet. Fick träffa Ellan igår oxå, har inte sett henne på evigheter så det var en lättnad! haha, vi typ sov oss igenom dagen men det va fint ändå, kan inte bli annat än bra med den kvinnan:) Mormor har fyllt år oxå, hela 79 år! GRATTIS PÅ DEJ, hon och jag ska gå på bio ngn dag, det va min present till henne. tyckte jag va väldigt fyndig :) idag träffade jag matilda och sara igen, båda två började skolan idag så det var mkt snack om allt sånt, ni vet typ om det fanns några vettiga människor man kan tänkas umg¨ås med och om några killar dög.. haha och imon ska jag och johanna in till stan för att köpa det sista till skolstarten, vi eftersläntare börjar nämligen på onsdag.

bara mamma och jag ikväll, ska bli mys! puss alicen

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0