Mr bright side

i fredags åkte olivia till gotland igen och jag blev kvar i stockholm och först kändes allt blä men nu efter helgen ångrar jag verkligen inte att jag stannade hemma! i fredags som sagt så åkte jag, stella och helena hem till evelina, våran danslärare och myste med pizza. jag blir så stark av den kvinnan, helt galet. kände mig bara på ett sånt otroligt bra humör dagen efter och när jag sedan drog för att kolla prideparaden, som bara är ett lyckopiller i sig, blev jag på ännu bättre humör. på kvällen drog jag och magda hem till hanna h för att äta middag och sen kom det massa folk dit och hela kvällen blev grym. vi satt ute på altanen och grillade marshmallows, elr grilla och grilla, typ värmde dom lite över ljuslågan:) min söndag innebar städning och socialitet (är det ens ett ord?) med min släkt. vi hade släktmiddag och åt på ngn grekisk resturang och eftersom jag och ella inte hamnade brevid varandra blev middagen ganska låååångtråkig. jaja god mat vare iaf! måndag träffa jag therese och gabielle vilket va underbart, har inte sett dom liven på sjukt länge. och nu har jag precis kommit hem från att ha träffat eleonora. seriöst det  var nog typ ett år sen som vi sågs bara vi två och jag kan ju säga att våra munnar gick i turbo. vi prata om allt! nej nu har ni hört om mina fyra senaste dagar, nu väntar the hills på mig, pusspuss alice

oh juste! jag och Ella har köpt varsin ny bodylotion och Ella har slingat mitt hår så nu e jag ännu blondare än förut, och då menar jag håret och inget annat! fast jag kan nog säga att den dära lukten gjort att Ella nu beter sig som en blondin hon oxå...



Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du veta vad som händer bakom AFs stängda dörrar?



läs!

2009-08-10 @ 21:17:53
URL: http://afsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0