är du en parningstermos?

hey folks! nu är jag i stora staden igen efter några toppendagar med staffan, lillebror och mamma på landet. haha har haft det underbart bra! kan inte säga att vi har gjort så himla mycket, men det är så det ska va på landet!
men nu är jag iaf hemma och ska inte åka nånstans innan skolan börjar, på onsdag alltså. uschla vad jag är opepp... men men ska bli kul att träffa alla igen! positivt tänkade
sen att jag är förkyld och min röst är helt fuckad är inte heller så nice, hoppas att den blir frisk så att jag slipper kraxa mig igenom alla musiklektioner. haha jaja, nu ska jag snart iväg till alice, ska bara klä på mig nåt vettigt och sen blire ut i solen (?) vad fan har hänt med vädret förresten? visst sommarlovet är slut men solen behöver ju inte försvinna med den... aja puss nu!


Kommentarer
Postat av: Staffie

Jag är inte en parningstermos!!!!!



Men fan vilken bra vecka :D Me like!!! <3333

2009-08-17 @ 01:41:03
URL: http://tarokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0